بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 9047
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

  سیلاس، سرمربی برزیلی تیم الغرافه  در مصاحبه با شبکه الکاس در تشریح دلایل باخت 3 بر صفر تیمش مقابل پیروزی اعلام داشت که 2 گل زود هنگام پرسپولیس نظم تیمی الغرافه را به هم ریخت و این امر باعث شد تا بازیکنان تیم الغرافه نتوانند دستورات کادر فنی تیم را همانند آنچه که در بازی با الهلال عربستان به نمایش گذاشتند در بازی با پرسپولیس، اجرا کنند.

سیلاس در پاسخ به انتقادات کارشناسان فوتبال قطر که تعویض های دیرهنگام سیلاس را از دلایل شکست الغرافه دانسته اند اظهار داشت: ما بازی را با تاکتیک و نقشه مشخصی آغاز کردیم ولی 2 گل پرسپولیس که در 5 دقیقیه ابتدایی بازی به دلیل اشتباهات فردی وارد دروازه ما شد جریان بازی را به نفع تیم حریف تغییر داد. من سعی کردم تا براساس ابزار و امکانات تیم این روند را تغییر دهم و اگر فرهاد مجیدی را نیمه اول از بازی بیرون می کشیدم مجبور می شدم که بازی را بدون یک مهاجم نوک ادامه دهم و فرهاد تنها گزینه ای بود که می توانست با حضور در محوطه جریمه حریف و خلق موقعیت گلزنی برای ما مثمر ثمر واقع شود. از طرفی دیگر بازیکن دیگر خط حمله ما ارونا دیندانی بود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و من نمی توانستم ریسک کنم و وی را به زمین بفرستم.

سیلاس در ادامه این مصاحبه گفت: در بین دو نیمه تنها سعی کردم تا به بازیکنان تیم انگیزه بدهم و روحیه تهاجمی را به تیم القا کنم چرا که ما 2 گل عقب بودیم والبته جبران 2 گل کار آسانی هم نبود ولی در فوتبال هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و تیم الغرافه در فکر جبران 2 گل و حتی کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. البته این امر محقق نشد و متاسفانه تیم در نیمه دوم باز هم روی یک اشتباه فردی گل سوم را دریافت کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سیلاس در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول شکست مقابل پرسپولیس است، گفت : نمی توانم کسی را به عنوان  مقصر این باخت معرفی کنم و این سوال برمی گردد به همه مجموعه الغرافه از مدیریت گرفته تا کادر فنی و تک تک بازیکنان ، من تنها مدت کمی است که سکان هدایت تیم را در دست گرفته ام و نمی توانم یک شبه همه مشکلات تیم را حل کنم به هر حال من تلاش خودم را انجام می دهم تا مشکلات تیم را به حداقل برسانم. متاسفانه اینجا و مخصوصا کارشناسان فوتبال فقط و فقط مشکلات تیم را می بینند و هیچ کس  نقاط قوت تیم را نمی بیند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :